Friday, March 9, 2018

“ေတာင္းပန္သူ ရဟန္းငယ္ ”



                                                     
ကိုထူး။  ။ ေနေကာင္းပါရဲ႕လားဘုရား။ 

အရွင္။  ။ ေကာင္းပါတယ္ ကိုထူး။

ကိုထူး။  ။ တင္ပါ့ဘုရား။ ဆရာေတာ္ အခ်ိန္ရရင္ ဟိုတစ္ေန႔က မိန္႔ခဲ့တဲ့ ေတာင္းပန္ရျခင္းအက်ိဳးနဲ႔ ဘာ့ေၾကာင့္ေတာင္းပန္ဖို႔ လိုသလဲ၊ ေယာဂီေတြ တရားအားထုတ္ခါနီးမွာ အျပစ္ႀကီးငယ္ေတြကို ဘာေၾကာင့္ ေတာင္းပန္ၾကရသလဲဆိုတာ ရွင္းျပေပးပါဦးဘုရား။

အရွင္။  ။ ေကာင္းပါၿပီ ကိုထူး။ “ရာဂ/ ေဒါသ/ ေမာဟ/ မာန/ ဒိ႒ိ/ ပတၳနာ” ဤအေၾကာင္းတရားေျခာက္ပါးေၾကာင့္ ကံ(၃)ပါးျဖင့္ ျပစ္မွားမိတတ္ၾကပံုနဲ႔၊ ဂါရဝ/ နိဝါတ တရားတို႔ေၾကာင့္ ေတာင္းပန္ျခင္းအမႈကို က်ိဳးႏြံစြာ ျပဳတတ္ၾကပံုေတြကိုေတာ့ မွတ္မိပါတယ္ေနာ္။

ကိုထူး။  ။ မွတ္မိပါတယ္ဘုရား။

အရွင္။  ။ အဲဒီမယ္.. ဂါရဝ ဆိုတာက တစ္ဖက္သားအေပၚ ေလးစားလာတဲ့သေဘာ၊ နိဝါတ ဆိုတာ မိမိကိုယ္ကို ႏွိမ့္ခ်တဲ့သေဘာ၊ က်ိဳးႏြံလာတဲ့သေဘာေပါ့။

ကိုထူး။  ။ တင္ပါ့ဘုရား။

အရွင္။  ။ ျပစ္မွားစဥ္တုန္းကေတာ့ “ရာဂ/ ေဒါသ/ ေမာဟ/ မာန/ ဒိ႒ိ/” ဆိုတဲ့ တရားဆိုးေတြ ျပ႒ာန္းေနတယ္။ ပတၳနာ ဆိုတာကေတာ့ ေရွးဆုေတာင္း ေရွးအေၾကာင္းခံေပါ့ဗ်ာ။ ဒီဘဝမွာ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ တစ္ခါမွ မသိဖူး မျမင္ဖူးၾကေသာ္လည္း မ်က္ႏွာခ်င္းဆံုမိရံု၊ စကားေလးတစ္ခြန္းႏွစ္ခြန္း ေျပာမိရံုနဲ႔ အခ်င္းခ်င္းေဒါသျဖစ္ၿပီး အေသသတ္ပလိုက္ၾကတဲ့ ျဖစ္ရပ္ေတြ ေလာကမွာ အမ်ားၾကီးရွိတယ္။ ေရွးက ပတၳနာ-ဆုေတာင္းမွားေတြေၾကာင့္လို႔ ေျပာႏိုင္တာေပါ့ဗ်ာ။

ကိုထူး။  ။ တင္ပါ့ဘုရား။

အရွင္။  ။ သို႕ေသာ္ ေရွးဆုေတာင္းေၾကာင့္ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ အျခားအေၾကာင္းတစ္ခုခုေၾကာင့္ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ျပစ္မွားၿပီေဟ့ဆိုရင္ေတာ့ ရာဂ စတဲ့ တရားငါးပါး တစ္ပါးပါး ဦးေဆာင္ၿပီး  ျပစ္မွားၾကတာ ခ်ည္းပါပဲ။  ဆိုေတာ့.. အဲဒီ ရာဂ စတဲ့ တရားဆိုးေတြဦးေဆာင္တဲ့ စိတ္ေစတနာေတြကပဲ ေလာကီေကာင္းက်ိဳး၊ ေလာကုတၱရာေကာင္းက်ိဴးေတြကို တားျမစ္လိုက္ေတာ့တာပါပဲ။ မေကာင္း က်ိဳးေတြကို ေဆာင္ၾကဥ္းေပးေတာ့တာပါပဲ။ အက်ိဳးေပးရာကာလ အေႏွး အျမန္၊ အႀကီး အေသး ကြာျခား သြားနိုင္ပံုကိုေတာ့ ဟိုပထမေန႔က ေျပာခဲ့တဲ့ မွန္ဥပမာေလးနဲ႔ ပတ္လည္ ရိုက္ၾကည့္ လိုက္ရင္ သိႏိုင္ပါၿပီဗ်ာ။ အဲဒီထက္နည္းနည္းေလး အတြင္းက်က်သိခ်င္ရင္ေတာ့ ေဇာအေၾကာင္းနဲ႔ ကပ္ေျပာမွ ရမယ္။ အဲဒါကိုေတာ့ ေနာက္မွ ေျပာၾကတာေပါ့ ။ ေလာေလာဆယ္ေတာ့ ေတာင္းပန္ဖို႔လိုအပ္ပံုနဲ႔ ေတာင္းပန္ျခင္း အက်ိဳးေတြကိုပဲ ေျပာၾကတာေပါ့ဗ်ာ။

ကိုထူး။  ။ တင္ပါ့ဘုရား။ ေလာေလာဆယ္ ေတာင္းပန္ဖို႔လိုအပ္ပံုနဲ႔ ေတာင္းပန္ျခင္း အက်ိဳးေတြကိုပဲ မိန္႔ပါဦးဘုရား။

***************************************************

အရွင္။  ။ ပါရာဇိကဏ္အ႒ကထာ ေဝရဥၨာက႑အဖြင့္မွာ လာရွိတဲ့ ဝတၳဳေၾကာင္းေလး တစ္ခုနဲ႔ ကပ္ၿပီး ေျပာျပပါ့မယ္။ ဝတၳဳသက္ေသသာဓကေလးနဲ႔ဆိုေတာ့ ပိုၿပီး နားရွင္းတာေပါ့ ကိုထူးရဲ႕။

ကိုထူး။  ။ မွန္ပါ့ဘုရား။

အရွင္။  ။ ဝတၳဳေၾကာင္းကေလးကို မေျပာခင္ ေဟာဒီမယ္ အ႒ကထာဆရာ ရွင္းျပတဲ့ အရိယာသူေတာ္ေကာင္းတို႔ကို စြပ္စြဲကဲ့ရဲ႕တဲ့ အရိယူပဝါဒကံ အေၾကာင္းကို နည္းနည္း ဖတ္ျပဦးမယ္။ “အရိယာနံ ဥပဝါဒကာတိ ဗုဒၶ-ပေစၥကဗုဒၶ-ဗုဒၶသာဝကာနံ အရိယာနံ အႏၲမေသာ ဂိဟိေသာတာပႏၷာနမၸိ အနတၳကာမာ ဟုတြာ အႏၲိမဝတၳဳနာ ဝါ ဂုဏပရိဓံသေနန ဝါ ဥပဝါဒကာ၊ အေကၠာသကာ၊ ဂရဟကာတိ ဝုတၱံ ေဟာတိ။” တဲ့

ျမန္မာျပန္လိုက္ရင္..  အရိယာသူေတာ္ေကာင္းတို႔ကို စြပ္စြဲ ကဲ့ရဲ႕ ဆဲဆိုတတ္ကုန္၏ ဆိုတာ သမၼာသမၺဳဒၶဘုရား၊ ပေစၥကဗုဒၶါ၊ ျမတ္စြာဘုရားရဲ႕ တပည့္သား အနိမ့္ဆံုးအားျဖင့္ ေသာတာပန္ျဖစ္ၿပီးသား လူအရိယာသူေတာ္ေကာင္းေတြကို အက်ိဳးမဲ့ျဖစ္ေစလိုတဲ့အတြက္ အႏၱိမဝတၳဳျဖင့္ျဖစ္ေစ၊  ဂုဏ္ကိုဖ်က္ဆီးျခင္းျဖင့္ျဖစ္ေစ စြပ္စြဲတာ၊ ဆဲဆိုတာ၊ ကဲ့ရဲ႕တာမ်ိဳးေတြကို ဆိုလိုတာပါတဲ့။

ကိုထူး။  ။ မွန္ပါ့ဘုရား။ အႏၱိမဝတၳဳျဖင့္ျဖစ္ေစ၊  ဂုဏ္ကိုဖ်က္ဆီးျခင္းျဖင့္ျဖစ္ေစ စြပ္စြဲတာ၊ ဆဲဆိုတာ၊ ကဲ့ရဲ႕တာမ်ိဳးေတြ ဆိုတာကေကာ ဘယ္လိုမ်ားပါလဲဘုရား။

အရွင္။  ။ “တတၳ ''နတၳိ ဣေမသံ သမဏဓေမၼာ၊ အႆမဏာ ဧေတ''တိ ဝဒေႏၲာ အႏၲိမဝတၳဳနာ ဥပဝဒတိ။ ''နတၳိ ဣေမသံ စ်ာနံ ဝါ ဝိေမာေကၡာ ဝါ မေဂၢါ ဝါ ဖလံ ဝါ''တိ ဝဒေႏၲာ ဂုဏပရိဓံသေနန ဥပဝဒတီတိ ေဝဒိတေဗၺာ။” တဲ့ဗ်။

“ဒီပုဂၢိဳလ္ေတြမွာ ရဟန္းတရားဆိုတာ မရွိေပါင္ဗ်ာ၊ ဒီပုဂၢိဳလ္ေတြဟာ ရဟန္း(အစစ္)ေတြ မဟုတ္ေပါင္ဗ်ာ” စသျဖင့္ ေျပာဆိုရင္ အဲဒါဟာ အႏၱိမဝတၳဳ (အဆံုးစြန္ဝတၳဳ- ပါရာဇိကအာပတ္) နဲ႔ စြပ္စြဲ ကဲ့ရဲ႕ ဆဲဆိုတာပါတဲ့ဗ်ာ။ “ဒီပုဂၢိဳလ္ေတြမွာ စ်ာန္တရား၊ ကိေလသာေတြက လြတ္ေျမာက္မႈ ဝိေမာကၡတရား၊ မဂ္တရား၊ ဖိုလ္တရား ဆိုတာေတြ မရွိေပါင္ဗ်ာ” စသျဖင့္ ေျပာဆိုမယ္ဆိုရင္ျဖင့္ အဲဒါမ်ိဳးကို ဂုဏ္ကိုဖ်က္ဆီးျခင္းျဖင့္ စြပ္စြဲ ကဲ့ရဲ႕ ဆဲဆိုတာပါတဲ့ဗ်ာ။

ကိုထူး။  ။ တင္ပါ့ဘုရား၊ မသိလို႔ ေျပာမိမွားရင္ေကာ ဘုရား။

အရွင္။  ။ “ေသာ စ ဇာနံ ဝါ ဥပဝေဒယ် အဇာနံ ဝါ၊ ဥဘယထာပိ အရိယူပဝါေဒါဝ ေဟာတိ။ ဘာရိယံ ကမၼံ သဂၢါဝရဏံ မဂၢါဝရဏၪၥ၊ သေတကိစၧံ ပန ေဟာတိ။” တဲ့ဗ်။ အရိယာျဖစ္ေနမွန္း သိသိ မသိသိ အဲသလို ကဲ့ရဲ႕မိရင္ အရိယာကိုျပစ္မွားတဲ့ အရိယူပဝါဒကံ ထိုက္ပါသတဲ့ဗ်ာ။ နတ္ရြာကို တားျမစ္တတ္တဲ့၊ အရိယာမဂ္ကိုတားျမစ္တတ္တဲ့ အင္မတန္ဝန္ေလးတဲ့ကံႀကီးပါတဲ့ဗ်ာ။ အဲ.. ကုစားလို႔ေတာ့ ရနိုင္ေကာင္းပါသတဲ့။

ကိုထူး။ ။ ေၾကာက္စရာႀကီးပါဘုရား။ ကုစားလို႔ရႏိုင္တယ္ဆိုေတာ့ ေတာ္ေသးတာေပါ့ဘုရား။ ကုစားႏိုင္မယ့္ နည္းလမ္းေလးကို မိန္႔ပါဦးဘုရား။

အရွင္။  ။ ေတာင္းပန္ရမတဲ့ ကိုထူးရဲ႕။ အဲဒါဟာ ကုစားဖို႔ အေကာင္းဆံုး နည္းလမ္းပဲ။ ဒီေနရာမွာ ေစာေစာက ပလႅင္ခံထားခဲ့တဲ့ ဝတၳဳေၾကာင္းကေလး ေျပာလို႔ရပါၿပီ။

ကိုထူး။  ။ တင္ပါ့၊ ေျပာျပပါဘုရား။

အရွင္။  ။ ေရွးက ရြာတစ္ရြာမွာ မေထရ္ႀကီးတစ္ပါးနဲ႔ ရဟန္းငယ္ေလးတစ္ပါး ဆြမ္းခံၾကပါသတဲ့။ ပထမဆံုးအိမ္က ဆန္ျပဳတ္ပူပူေလး ေလာင္းလွဴလိုက္တယ္။ မေထရ္ႀကီးမွာက ေလနာေရာဂါရွိတယ္။ အဲဒါနဲ႔ ေအးမသြားခင္ ေသာက္မွေတာ္မယ္ ဆိုၿပီးေတာ့ တံခါးခံုလုပ္မလို႔ လူေတြသယ္ထားတဲ့ သစ္တံုးေပၚထိုင္ၿပီး ဘုဥ္းေပးေတာ္မူလိုက္တယ္။ အဲဒါကို ရဟန္းငယ္ေလးက မေက်မနပ္ျဖစ္တယ္။ “ဒီသက္က်ားအိုႀကီးဟာ ဒီေလာက္ေတာင္ပဲ မက္ေမာရသလား၊ ငါတို႔ကို အရွက္ကြဲေအာင္ လုပ္ေနတယ္” ဆိုၿပီး ကဲ့ရဲ႕ပါသတဲ့။

ကိုထူး။  ။ တင္ပါ့ဘုရား။

အရွင္။  ။ ေက်ာင္းကိုျပန္ေရာက္ၾကတဲ့အခါ မေထရ္ႀကီးကေမးတယ္။ ‘ငါ့ရွင္ေလး၊ ဘုရားျမတ္စြာ သာသနာေတာ္မွာ ေထာက္ရာတည္ရာ ရၿပီလား’ လို႔ ေမးတယ္။ ရဟန္းငယ္ေလးက ‘မွန္ပါ၊ တပည့္ေတာ္ ေသာတာပန္ပါဘုရား’ လို႔ ျပန္ေျဖတယ္။ အဲဒီအခါ မေထရ္ႀကီးက ‘ ငါ့ရွင္ေလး၊ အဲဒါဆို အထက္မဂ္ဖိုလ္ေတြအတြက္ မႀကိဳးစားနဲ႔ေတာ့၊ သင္ဟာ ရဟႏၱာကို ျပစ္မွားလိုက္မိၿပီ’ လို႔ အမိန္႔ရွိလိုက္တယ္။

ကိုထူး။  ။ တင္ပါ့ဘုရား။

အရွင္။  ။ အဲဒီေတာ့မွ ရဟန္းငယ္ေလးက ေတာင္းပန္တယ္။ အဲသလို ေတာင္းပန္လိုက္တဲ့အတြက္ အျပစ္ေတြ ေက်ေပ်ာက္၊ မဂ္တား ဖိုလ္တား အႏၱရာယ္ေတြက လြတ္ေျမာက္ၿပီး ပကတိအတိုင္း ျပန္ျဖစ္တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ သိ၍ျဖစ္ေစ မသိ၍ျဖစ္ေစ မျပစ္မွားထိုက္သူေတြအေပၚ  ျပစ္မွားမိခဲ့တဲ့ အျပစ္ေတြ ရွိရင္ ေက်ပါေစေတာ့ရယ္လို႔ ေတာင္းပန္ၾကရတာပါပဲ ကိုထူးရဲ႕။

ကိုထူး။  ။ တင္ပါ့ဘုရား။

အရွင္။  ။ ဒီေနရာမွာ အ႒ကထာဆရာရဲ႕ ၾသဝါဒကို မွတ္သားသင့္တယ္။ အရိယာတစ္ပါးပါးကို ျပစ္မွားမိရင္ အဲဒီအရိယာပုဂၢိဳလ္ဆီ သြားၿပီးေတာ့ သူက ကိုယ့္ထက္ငယ္ေနရင္ ‘အရွင့္ကို ဒီလိုဒီလို ေျပာမွားမိပါတယ္၊ တပည့္ေတာ္ရဲ႕ အမွားေတြကို သည္းခံေတာ္မူပါ’ လို႔ ေတာင္းပန္ရပါမယ္တဲ့။ အကယ္၍ သူကကိုယ့္ထက္ႀကီးေနရင္ ေဆာင့္ေၾကာင့္ထိုင္ လက္အုပ္ခ်ီ ၊ ေစာေစာက ေျပာ သလို ေျပာၿပီး ေတာင္းပန္ရ ပါမယ္တဲ့။ အကယ္၍မ်ား အဲဒီအျပစ္မွားခံ ပုဂၢိဳလ္က ေတာင္းပန္တာကို လက္မခံတာမ်ိဳး၊ တစ္ျခားတစ္ေနရာရာသို႔ ထြက္သြားတာမ်ိဳး ႀကံဳရမယ္ဆိုရင္ေတာ့၊ အဲဒီေက်ာင္းတိုက္က ရဟန္းေတာ္ေတြဆီသြားၿပီးေတာ့ ကိုယ္က အႀကီးျဖစ္ေနရင္ ေနၿမဲအတိုင္းေနၿပီးေတာ့၊ ကိုယ္ကအငယ္ျဖစ္ေနရင္ ေဆာင့္ေၾကာင့္ထိုင္ လက္အုပ္ခ်ီၿပီးေတာ့ ‘တပည့္ေတာ္ဟာ ဘယ္သူဘယ္ဝါကိုျဖင့္ ဘယ္လိုဘယ္လို ေျပာဆို ျပစ္မွားမိပါတယ္။  တပည့္ေတာ္ကို အဲဒီပုဂၢိဳလ္က ခြင့္လႊတ္ေစလိုပါတယ္ဘုရား’ လို႔ ေတာင္းပန္ေလွ်ာက္ထားရပါမယ္တဲ့ ကိုထူးရဲ႕။

ကိုထူး။  ။ မွန္ပါ့ဘုရား။ အကယ္၍မ်ား အျပစ္မွားခံပုဂၢိဳလ္ ကြယ္လြန္ၿပီးမွ ျပစ္မွားတဲ့ပုဂၢိဳလ္က ကိုယ့္အျပစ္ကိုကိုယ္ သတိရရင္ေရာဘုရား။

အရွင္။  ။ အင္း..၊ ျပစ္မွားခံ ပုဂၢိဳလ္ကြယ္လြန္သြားၿပီးမွ ဆိုရင္ေတာ့ ထိုပုဂၢိဳလ္ကြယ္လြန္ရာေနရာ၊ ဒါမွမဟုတ္ ထိုပုဂၢိဳလ္ကို သၿဂိၤဳဟ္ရာ သုသာန္သို႔ သြားေရာက္ၿပီး ေတာင္းပန္ရပါမတဲ့ ကိုထူးရဲ႕။ အဲလိုေတာင္းပန္လိုက္ရင္ နတ္ရြာ မဂ္ဖိုလ္ရဲ႕ အႏၱရာယ္ေတြက လြတ္သြားတယ္။ ပံုမွန္ ပင္ကိုယ္ ပကတိအတိုင္း ျပန္ျဖစ္ပါသတဲ့ ကိုထူးရဲ႕။

ကိုထူး။  ။ တင္ပါ့ဘုရား။ တကယ္ေတာ့ မိမိကိုယ္ကိုယ္ ႏွိမ့္ခ်လိုက္တဲ့အက်ိဳး၊ တဖက္သားရဲ႕ ဂုဏ္ေက်းဇူးကို ျပတ္ျပတ္ထင္ထင္ ျမင္ေအာင္ၾကည့္ၿပီး ေလးစားလာနိုင္တဲ့အက်ိဳးတရားေတြေပါ့ ဘုရား။

အရွင္။  ။ ဟုတ္ပါသဗ်ာ။ အဲဒါေၾကာင့္လည္း တရားအားထုတ္ခါနီးၿပီဆိုရင္ မသိလို႔ျပစ္မွားမိခဲ့တာ မ်ားရွိရင္ မဂ္တားဖိုလ္တား မျဖစ္ေအာင္ အၿမဲပဲ ကန္ေတာ့ေတာင္းပန္ၾကရတာေပါ့ ကိုထူးရဲ႕။

ကိုထူး။  ။ တင္ပါ့ဘုရား။ တပည့္ေတာ္တို႔ လူသားေတြဆိုတာလည္း အခက္သားပါလားဘုရား။ တရားအားထုတ္ၾကသူေတြ အခ်င္းခ်င္းေတာင္ ‘တို႕ဆရာေတာ္နည္းကဘယ္လို၊ မင့္ဆရာေတာ့္နည္းက ဘယ္သို႔၊ အဲဒီနည္းနဲ႔ အားထုတ္လို႔ကေတာ့ ေမာင္၊ မင့္ ခါးသာ က်ိဳးရင္ က်ိဳးသြားမယ္၊ တရားရဖို႔ကေတာ့ မျမင္ေပါင္ကြာ’ ဘာညာနဲ႔  ပါးစပ္အလြတ္ လွ်ာအလြတ္နဲ႔ ေျပာမိေျပာရာ ေျပာမိမွား တတ္ၾကတာမ်ိဳးေတြကိုးဘုရာ့။ မေတာ္ ကိုယ္ျပစ္မွားမိတဲ့ သူေတြက အရိယာပုဂၢိဳလ္ေတြ ျဖစ္ေနရင္ မခက္ပါလားဘုရား။

အရွင္။  ။ ေအးဗ်။ အဲဒါေၾကာင့္ တစ္ခ်ိဳ႕ပညာ့ရွင္ေတြက ‘ႏွာေခါင္းခၽြန္းရင္ ခၽြန္းပေလ့ေစ၊ ပါးစပ္မခၽြန္းေစနဲ႔’ လို႔ သတိေပးၾက တာေပါ့ဗ်။ ႏွာေခါင္းခၽြန္းလို႔ အပါယ္မက်ႏိုင္ဘူး၊ အဲ.. ပါးစပ္ခၽြန္းရင္ေတာ့ အပါယ္ထိလည္း က်သြားနိုင္တယ္။ သဂၢါႏၱရာယ္ လို႔ ေခၚတာေပါ့။ ဘယ္ေလာက္အားထုတ္ အားထုတ္ မဂ္ဖိုလ္ မရႏိုင္ေတာ့ဘူး၊ မဂၢါႏၱရာယ္လို႔ ေခၚတာေပါ့။ ခုေတာင္းပန္ၾကတယ္ ဆိုတာက မသိလို႔ ျပစ္မွားမိခဲ့ရင္ေတာင္ အဲသလို သဂၢါႏၱရယ္၊ မဂၢါႏၱရာယ္ေတြက လြတ္ကင္းေအာင္လို႔ ေတာင္းပန္ၾကတာေပါ့ ကိုထူးရဲ႕။

ကိုထူး။  ။ အရွင္ဘုရားလည္း နားပါဦးဘုရား။ သို႔ေသာ္ တစ္ခုေလာက္ေတာ့ ေမးပါရေစဦးဘုရား။ အျပစ္ေတာ့ျဖင့္ ျပဳမိထားတာမ်ိဳးမရွိဘူး၊ အဲသလို မရွိပဲနဲ႔ မွန္းသမ္းၿပီးေတာ့ အျပစ္ရွိရင္ ခြင့္လႊတ္ေတာ္မူပါ လုပ္ေနတာက်ေတာ့ အပိုသက္သက္လို ျဖစ္မေနဘူးလားဘုရား။

အရွင္။  ။ အာ.. အပိုသက္သက္ မျဖစ္ပါဘူး ကိုထူးရ၊

‘အဘိဝါဒန သီလိႆ ၊ နိစၥံ ဝုၯာပစာယိေနာ ။
 စတၱာေရာ ဓမၼာ ဝၯႏိ ၱ ၊ အာယု ဝေဏၰာ သုခံ ဗလံ” တဲ့ဗ်။
အာဋာနာဋိယသုတ္မွာ ေဟာေတာ္ မူထားတယ္။

ကိုထူး။  ။ တင္ပါ့ဘုရား။ 

အရွင္။  ။ “အဘိဝါဒန သီလိႆ - ႐ွိခိုးထိုက္သူကို ႐ုိသစြာ ႐ွိခိုးေလ႔႐ွိေသာ၊ နိစၥံ - အၿမဲမျပတ္၊ ဝုၯာပစာယိေနာ- မိမိထက္ အသက္ ၊ဂုဏ္အားျဖင္႔ ႀကီးသူကို ႐ုိေသေလ႔႐ွိေသာ ပုဂၢဳိလ္အား ၊အာယု -အသက္႐ွည္ျခင္းသည္လည္းေကာင္း ၊ ဝေဏၰာ- အဆင္းလွျခင္းသည္လည္းေကာင္း၊ သုခံ - ကိုယ္စိတ္ခ်မ္းသာျခင္းသည္ လည္းေကာင္း ၊ ဗလံ - ကိုယ္အားဉာဏ္အား ႀကီးျခင္းသည္လည္းေကာင္း ၊ စတၱာေရာ -ေလးပါးကုန္ေသာ ၊ ဓမၼာ -အက်ဳိးတရားတို႔သည္ ၊ ဝၯႏိ ၱ - တစ္ေန႔တျခား တိုးပြားကုန္၏ ။’ တဲ့ဗ်။ ေတာင္းပန္တယ္ ဆိုမွေတာ့ ကန္ေတာ့ၾကေတာ့ တာပဲ၊ အရိုအေသ ေပးၾကေတာ့တာပဲ မဟုတ္လား ကိုထူးရဲ႕။

ကိုထူး။  ။ ဟုတ္ပါတယ္ဘုရား၊ နားလည္ပါၿပီဘုရား။ ဝမ္းေျမာက္လွပါတယ္ဘုရား။

အရွင္။  ။ ကိုင္း.. ဒီေန႔ ဒီေလာက္ဆို ေတာ္ၾကဦးစို႕ ကိုထူးရဲ႕၊ မျပစ္မွားထိုက္သူေတြကို ျပစ္မွားမိရင္ ေကာင္းက်ိဳးတရားေတြ ဝင္လာမယ့္ လမ္းေပါက္ေတြ ပိတ္ဆို႔သြားတတ္ပံု၊ ေတာင္းပန္လိုက္ရင္ ေကာင္းက်ိဳးတရားေတြ ဝင္လာမယ့္လမ္းေပါက္ကို ဖြင့္ေပးလိုက္တာနဲ႔ တူပံုေတြကို ဒီ့ထက္ပိုရွင္းသြားေအာင္ ေနာက္ေန႔မွ ဥပမာေလးေပးၿပီး ထပ္ေဆြးေႏြးၾကေသးတာေပါ့ ကိုထူးေရ။ ခ်မ္းသာပါေစဗ်ာ။

ကိုထူး။  ။ တင္ပါ့၊ တပည့္ေတာ္လည္း ဒီထက္ရွင္းရွင္းလင္းလင္း သိလို မွတ္သားလို ပါေသးတယ္ဘုရား။ မနက္ျဖန္ လာခဲ့ပါ့မယ္ဘုရား။ အရွင္ဘုရားလည္း က်န္းမာ ခ်မ္းသာပါေစ ဘုရား။
                                                                                   ေမတၱာျဖင့္
                                                                                   အရွင္ဝိသာရဒ (ရမၼာဝတီ)

Previous Post
Next Post

About Author

0 comments: