ကိုယ္အဆင္ေျပေနတဲ့အခါ အဆင္မေျပျဖစ္ေနသူေတြကို နွစ္သိမ့္ ေပးဖို့
လြယ္ပါတယ္။ ကိုယ္က အနိုင္ရေနတဲ့အခါ ရံႈးနိမ့္သူေတြကို နွစ္ သိမ့္ေပးဖို့ လြယ္ပါတယ္။
ဆိုလိုတာက ကိုယ္က အသာစီးရေနတဲ့အခါ လူၾကီးလူေကာင္းဆန္ျပဖို့ဆိုတာ အင္မတန္ လြယ္ကူတဲ့အလုပ္ပါ။
နည္းနည္း ခဲ့်ေရးရရင္ ကိုယ္က လူ့ဘ၀ကို ေရာက္ေနတဲ့အခါ တိရစၧာန္ေလးေတြအေပၚ
လူၾကီးလူေကာင္းဆန္နိုင္ဖို့ လြယ္ပါတယ္။ ကိုယ္က လုပ္ပိုင္ခြင့္ရိွေနတဲ့အခါ လုပ္ပိုင္ခြင့္မရိွသူေတြအေပၚ
လူၾကီး လူေကာင္းဆန္နိုင္ဖို့ လြယ္ပါတယ္။ ကိုယ္က ေျပာအားရိွတဲ့အခါ ေျပာ အားမရိွသူေတြအေပၚ
လူၾကီးလူေကာင္းဆန္နိုင္ဖို့ လြယ္ပါတယ္။
အသာစီးရေနတဲ့အခါေတာင္ လူၾကီးလူေကာင္း မဆန္တတ္ရင္ အသာစီး မရတဲ့အခါ
လူၾကီးလူေကာင္းဆန္နိုင္တတ္ဖို့ဆိုတာ မလြယ္ ေတာ့ပါဘူး။ အဆင္ေျပေနတဲ့အခါေတာင္ အဆင္ေျပေအာင္
မေနတတ္ရင္ အဆင္မေျပတဲ့အခါ အဆင္ေျပေအာင္ေနတတ္ဖို့ဆိုတာ မျဖစ္နိုင္ေတာ့
ပါဘူး။
တကယ္ေတာ့ အဆင္မေျပဘူးဆိုတာလည္း (မ်ားေသာအား ျဖင့္) ကိုယ့္အေနအထားကို
ကိုယ္မေက်နပ္တဲ့အခါ ျဖစ္လာတတ္တဲ့ စိတ္ ခံစားမႈတစ္မို်းရယ္သာပါ။ အဆင္ေျပတယ္ဆိုတာလည္း
ကိုယ့္အေန အထားကို ကိုယ္ေက်နပ္နွစ္သိမ့္မိတဲ့အခါ ျဖစ္လာတတ္တဲ့ စိတ္ခံစားမႈ တစ္မို်းရယ္သာပါ
တကယ္ျဖစ္သင့္တာက အဆင္မေျပဘူးထင္တဲ့အခါ ပတ္၀န္း က်င္ကို မေက်မနပ္ျဖစ္ေနမယ့္အစား၊
အရဲြ့တိုက္ေနမယ့္အစား၊ မိႈင္ေတြ ေငးေမာစိတ္ဓာတ္က်ေနမယ့္အစား နွစ္ဦးနွစ္ဘက္ အနၱရာယ္အကင္း
ဆံုးနဲ့ အျဖစ္နိုင္ဆံုးထြက္ေပါက္ကိုသာ ၾကိုးစားရွာေဖြသင့္ၾကပါတယ္။ အဆင္ေျပတယ္ထင္တဲ့အခါမွာလည္း
အတိုင္းထက္အလြန္ ေအာင္ပဲြခံေန ဖို့ထက္ ရံႈးနိမ့္သူေတြကိုနိွပ္ကြပ္ေနဖို့ထက္၊ အတတ္နိုင္ဆံုးေဖးမနွစ္သိမ့္
မႈေပးျပီး ကိုယ္ကိုယ္တိုင္လည္း အျဖစ္နိုင္ဆံုး၊ အေကာင္းဆံုး ဆက္လက္ ၾကိုးစား သြားၾကရမွာသာ
ျဖစ္ပါတယ္။
ေဖးမမႈ၊ စာနာနားလည္မႈ၊ ခြင့္လႊတ္မႈ၊ ေက်ေအးမႈ၊ ကူညီ မႈဆိုတာေတြဟာ
စာအုပ္ေတြထဲမွာသာ ေရးမွတ္ထားသင့္တဲ့အရာမို်း ေတြ မဟုတ္ပါဘူး။ ၾသ၀ါဒစကားအေနနဲ့ အခမ္းအနားေတြမွာသာ
ျမြက္ၾကားသင့္တဲ့အရာေတြမဟုတ္ပါဘူး။ေန့စဥ္လူမႈဘ၀မွာပါအေကာင္း
ဆံုး အသံုးခ်သင့္ၾကတဲ့အရာမို်းေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ အစစအရာရာ ျပိုင္ ဆိုင္မႈေတြျပင္းထန္လြန္းလွတဲ့
ဒီေန့ေခတ္မွာ ပတ္၀န္းက်င္နဲ့ လိုက္ေလ်ာ ညီေထြ အဆင္တေျပေနထိုင္သြားနိုင္ၾကဖို့အတြက္
အေျခအေနေကာင္း ေကာင္း ပတ္၀န္းက်င္ေကာင္းေကာင္းကို ရွာေဖြဖို့လည္း လိုအပ္သလို၊ မိမိကိုယ္ကိုျပုျပင္ရင္း
ပတ္၀န္းက်င္ေကာင္းအေျခအေနေကာင္းေတြကို (ကိုယ့္အတိုင္းအတာနဲ့ကိုယ္)အတတ္နိုင္ဆံုးဖန္တီးယူတတ္ၾကဖို့လည္း
လိုအပ္မွာျဖစ္ပါတယ္။
ေမတၱာျဖင့္
အရွင္၀ိသာရဒ(ရမၼာ၀တီ)
၂၄/၁၂/၂၀၁၃
0 comments: